Recommending: Imagine Dragons

Takže! Nová rubrika, v ktorej vám predstavíme naše obľúbené knihy, kapely, seriály, filmy atď. A ako prvých sme vybrali

IMAGINE DRAGONS

Maggie: Určite už o nich každý počul, či už ste videli film The Host  a ich Radioactive, pri ktorých som si ich totálne zamilovala ja, alebo ste ich počuli v rádiu, v telke, proste všade.
Imagine Dragons je hudobná skupina, ktorá vznikla v roku 2008. Skladá sa zo 4 členov:

  • Dan Reynolds - spevák, bubeník 
  • Ben McKee - gitarista 
  • Wayne Sermon  - gitarista 
  • Dan Platzman  - bubeník
Imagine Dragons videli jeden štúdiový album - Night Vision, na ktorom sa nachádzajú skladby ako Demons, Radioactive, On Top of the World, It's time  a mnoho iných. :)

Barbora: Nemohli sme si odpustiť nedať ich prvých :D Imagine Dragons,sú pre mňa srdcová záležitosť,na ktorú nedám dopustiť.Môžem počúvať ich album dookola a pritom ma stále baví! Zaujímave je že som na nich narazila pri tom ako vyšiel trailer na Hostiteľa a stalo sa niečo čo je u výnimočne-pesnička sa mi páčila na prvé počutie.Škoda že už film nebol taký super ako som čakala...ale k téme.Od vtedy som začala počúvať ich ostatné pesničky a po týždni som už poznala celý deluxe album naspamäť.

Nakoniec sme sa rozhodli s Barčou vybrať nejaké pre nás najlepšie od nich, na ktoré proste nedáme dopustiť :)



RADIOACTIVE
Pieseň ktorá ich dostala na vrchol ,ich najväčší hit ktorý určite poznáte :)

DEMONS
IT´S TIME

WARRIORS (k Leauge of Legends)


Battle Cry (Transformes)


Jedno z ich najlepších vystúpení live :)

 

A také crazy video z Vine :D


A na koniec celý deluxe album ak by ste mali záujem :)


7 Komentáre

  1. Imagine Dragons sú moja najobľúbenejšia skupina ! Sú skrátka úžasný a ich pesničky nikdy neomrzia.. Z ich pesničiek sa dá veľa odniesť a nedá sa ich nemilovať :)).

    OdpovedaťOdstrániť
  2. ID sú jednoducho skvelý :) síce som o nich vedela aj skôr, ale zamilovala som si ich až pri Radioactive :) a potom to už išlo :) majú skvelú hudbu :)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. ID miluju! Jsou pro mě skupinou, ke které se vždycky hrozně ráda vrátím! :)

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Oni majú úžasné pesničky. Najprv som sa namotala na Radioactive... inak zdá sa mi, že som ju prvý raz počula v traileri na Hostiteľa :D a potom som sa započúvala vďaka filmu Charlieho malé tajomstvá do It´s time. :D Alebo to bolo naopak? Teraz neviem :D Asi nie

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Já mám Imagine Dragons taky moc ráda. Taky jsem je objevila díky písničce Radioactive, kterou mám i teď strašně ráda.
    Nejradši mám od nich už zmíněnou písničku Radioactive, Warriors, Battle Cry a Demons :)

    OdpovedaťOdstrániť