WISHLIST

Viete čo som si dnes uvedomila? Že za celý čas,sú na blogu asi len 3 Wishlisty! :o Takže vám prinášame taký malý prehľad kníh ktoré by sme chceli/budeme čítať.

Barbora:

ObsahPre tridsaťpäť dievčat je Selekcia životnou šancou. Príležitosť uniknúť svojmu osudu, vstúpiť do okázalého sveta rób a drahých šperkov. Žiť v paláci a bojovať o srdce úžasného princa Maxona. Pre Americu Singerovú je to však nočná mora. Musí opustiť svoju lásku a odísť z domova. Potom sa zoznámi s princom Maxonom. Postupne začne prehodnocovať všetky svoje dovtedajšie plány – a uvedomí si, že život, ktorý si vysnívala, bledne pri budúcnosti, na ktorú nikdy ani nepomyslela.

Názor:Hneď na začiatok som musela začať touto knihou.Včera mi prišla a trochu som ju začala čítať a  vyzerá  to dosť dobre! :) + Pozrite sa na tú krásnu obálku :o :3 Mám veľké očakávania a dúfam že ma nesklame,čomu však veľmi neverím už podľa začiatku.Budem sa snažiť aby tu bola Recenzia čo najskôr.





Obsah:Novodobá klasika nielen tínedžerskej fantasy prichádza dobyť srdcia slovenských fanúšikov. Sabriel má osemnásť rokov a práve zložila záverečné skúšky na internátnej akadémii. Do konca roka ostávajú dva týždne, keď sa uprostred noci zjaví v škole mŕtvy vyslanec. Priniesol jej otcove nástroje: nekromantické zvonce a Abhorsenov meč. Sabriel sa vydáva do Starého kráľovstva, aby našla otca a pomohla mu. Odmieta sa zmieriť s myšlienkou, že by mohol byť mŕtvy. Staré kráľovstvo je však v úplnom rozvrate: dvadsať rokov bezvládia spôsobilo, že sa všade potulujú voľnomagické stvorenia a mŕtvi, ktorých do sveta živých nekontrolovane povolávajú nekromanti. Sabriel zisťuje, že aj jej otec bol nekromant, ale taký, ktorý mŕtvych spútaval a slúžil Výsade a kráľovstvu. Sabriel, hoci nepripravená, musí zaujať jeho miesto. V nadchádzajúcej bitke budú totiž proti sebe bojovať sily Života a Smrti. A Sabriel bude musieť čeliť vlastnému osudu.


Názor:Tak na ňu sa strašne teším.Konečné nejaké hard-fantasy! :D A dokonca aj klasika!


Obsah:Strhujúce postapokalyptické sci-fi!
Pred desiatimi rokmi nastala Katastrofa, ktorá nezvratne zmenila našu planétu. Niektorým ľuďom totiž dala nadprirodzené schopnosti a vydesená spoločnosť ich nazvala Epici. Epici však nie sú dobrí superhrdinovia. Nie, sú to geniálni zloduchovia bez kúska súcitu. Nikto sa im neodvažuje postaviť na odpor. Nikto okrem Pomstiteľov – záhadnej, krutej a nepolapiteľnej špeciálnej jednotky, ktorá pátra po ich slabostiach, aby ich mohla zabiť. David chce medzi nich. Chce dostať Metalurga, Epika, ktorý je vraj neporaziteľný. Epika, ktorý mu zabil otca. Posledných desať rokov bol ako Pomstitelia, pozoroval a študoval Epikov, plánoval. No David vie niečo, o čom nikto netuší: Videl Metalurga krvácať. Teraz nastal čas na pomstu.

Názor: Už dlho som nečítala nejaké vážne dobré sci-fi,keď tu zrazu som objavila túto knihu.Som dosť zve dáva lebo neviem čo mám očakávať kedže od Sandersona som zatiaľ nič nečítala.





Maggie

 Obsah: Thomas sa probudí ve výtahu a nepamatuje si nic kromě vlastního jména. Vynoří se do světa, kde žije asi šedesát dospívajících chlapcu, kteří se naučili přežít v naprosto uzavřeném prostředí. Každých třicet dní se objeví nový chlapec. Puvodní skupina je už na míste asi dva roky a marně se snaží uniknout labyrintem, který obklopuje jejich životný prostor. Už se vzdávají náděje. Pak se ale objaví dívka v bezvědomí a jejich svět se začne měniť... 

Môj názor: Tak. Najskôr som to chcela čítač, čo sa nepodarilo a bola som na tom dokonca dvakrát v kine. Ale neľutujem. Oplatilo sa to vidieť na veľkej obrazovke (a hlavne Dylana, že). A tak fakt sa teším na pokračovanie a predtým si chcem bezpodmienečne prečítať knihu (a možno aj pokračovanie - ak sa podarí.) 
 Obsah: Žít v rodině, která je samé tajemství, není pro šestnáctiletou Gwendolyn zrovna snadné. Jednoho dne se s ní zatočí svět a ona se rázem ocitne ve známé ulici, jenže téměř sto let před svým narozením. Vzápětí pochopí, že tím nejětším rodinným tajemstvím je ona sama. Zbýva jí ale ještě pochopit, jaké nebezpečí člověku hrozí, když se zamiluje napříč časem. 

Môj názor: Knihu mám už doma  a neskutočne sa na ňu teším. Tiež som už najskôr videla film a ten ma iba donútil aby som si to prečítala ešte skôr. Mám teraz od tej autorky rozčítanú prvú striebornú knihu snov a zbožňujem to. Fakt. Takže o to viac sa teším na Rudú...
Obsah: Osmnáctiletá Scarlet Benoitová je přesvědčená, že se o sebe dokáže postarat sama. Nepotřebuje a ani nechce si nikoho pustit do života. Výjimkou je její babička Michelle, žena, ktrerá Scarlet naučila všechno, co umí: pilotovat raketu, oškubat kachnu, ignorovat názor většiny a udělat si svuj. Celých jedenáct let byla babička pro Scarlet jediným blízkym člověkem na světě. 
Až do dne, kdy babičku unese jakýsi tajemný gang a Scarletin život se navždy změní. Jediný, kdo o tom gangu něco ví, je Vlk, pouliční rváč, kterého Scarlet zná jen zběžně. Scarlet se nerada svěřuje cizím lidem, zvláště pokud jde o muže, ze kterých čpí potíže na sto honu. Jenže Vlkovu pomoc potřebuje, pokud chce najít únosce své babičky. A to ještě netuší, jakou roli hrála před lety její babička při záchraně princezny Selene, nebo kdo Vlk vlastně je a jaké jsou jeho skryté úmysly...

Môj názor: Povedzte mi jedného človeka, ktorý nevyrastal na klasických rozprávkach. Samozrejme, ja som vyrastala. A nič ma nepotešilo viac ako táto séria. Cinder, popoluška - bola úžasná! A teda sa teším aj na toto moderné spracovanie Scarlet! 

14 Komentáre

  1. Selekcia je absolútne fantastická, Scarlet je fajn, ale pre mňa najhorší diel a Rudá jako rubín sa mi páčila. Ostatné by som tiež moc chcela :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Selekciu tiež plánujem čítať (ale dvakrát ju sem dávať nebudeme, že) a už ju mám aj doma a dosť sa na nu teším :)
      Scarlet - no uvidím keď prečítam :D počula som na to rôzne už názory takže fakt uvidím :)
      Na Rudú sa fakt teším :D (a mala by mi potom nejako do mesiaca prísť od kamarátky aj Modrá takže fakt dúfam že ma nesklame :D )

      Odstrániť
  2. Scarlet sa mi zdala zatiaľ najhoršia z celej série...trvalo mi asi mesiac sa cez ňu dostať, nenormálne ma nudila a bola som úplne otrávená čítaním tej knihy, doteraz z neznámeho dôvodu.. Cress bola však najlepšia zo všetkých čo sú vydané a nenormálne sa teším na Winter!!

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Selekcia a Metalurg sú tiež na mojom wishliste :3
    Rudá je skvelá!! :) Uži si čítanie.

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Jéé, Rudá jako Rubín je super. Stejně jako 2 ostatní díly. Doufám, že se bude líbit. :)

    http://my-little-boring-me.blogspot.cz/

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. No tak,dvojku by som mala mať, a keďže prvú striebornú som už dočítala a bolo to mega super, tak sa na to dosť teším :D

      (na blog rada kuknem)

      Odstrániť
  5. Selekci mám taky na svém wishlistu. Rudou jako Rubín jsem četla dvakrát a byla úžasná! Viděla jsem i film a i když se spoustě lidem nelíbil, mně ano.
    Labyrint si chci přečíst. Na filmu jsem v kině bohužel nebyla, ale ten trailer mě přesvědčil, že tu knihu prostě musím mít! :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. hej, ja som film už tiež videla a preto chcem aj knihu čítať :D to isté o Labyrinte :D

      Odstrániť
  6. Já jsem asi divná, ale mně se Scarlet líbila. :) Přečetla jsem ji mnohem rychleji než Cress. Teda jako je pravda, že Cress je mnohem tlustší, ale stejně. :) Takže bych se jí nebála. :)
    Rudou jako rubín jsem četla třikrát. Vlastně jsem celé Drahokamy četla třikrát. :D Hrozně to utíká a je to vážně vtipný. ;)
    Ale film tedy...já nevím, snažím se uznávat názory ostatních, ale moc nechápu, jak se někomu, kdo četl knihu, mohl ten film líbit. Protože zhruba od půlky filmu se v něm děje něco úúplně jiného, než v knize. Prostě jako by si tam scénárista navymýšlel úplně jiný děj a všelijaké blbosti, které ve výsledku nikomu, kdo nečetl celou trilogii nemůžou dávat smysl. :P
    A myslím, že se tam dokonce objevily i scény, které jsou v knižní sérii až ve třetím díle. :/
    No, já nevím, možná kdybych nečetla knížky, tak by se mi ten film líbil. Ale takhle...
    Asi bude lepší, když si to sama přečteš a uděláš si na to vlastní názor. ;)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Tak to si ma potešila :D normálne som sa začínala báť, že všetci na Scarlet frflú a tak... :D
      Tak na Drahokamy sa teším - mám doma síce iba jednotku ale niekedy koncom novembra-začiatkom decembra modrá a potom určite niekedy aj zelená :D takže sa na to teším :D
      Hej, uvidíme no, aký budem mať názor po prečítaní knihy :)

      Odstrániť
  7. Selekce a Labyrint jsou obě skvělé knihy. I ve svých recenzích jsem je hodnotila opravdu kladně (což je poslední dobou docela vzácnost). Knihy Scarlet a Rudá jako rubín mám slíbené od Ježíška :)

    OdpovedaťOdstrániť