Professional fangirl #2 - Filmy


Tento projekt pochádza z dielny Anet a Kristín.
Viac o projekte nájdete tu.


Apríl začal, apríl skončil a tak nejak sme to nestihli pridať ešte v apríli. Ups. Nevadí. Tvárme sa, že sme si to nevšimli. A poďme radšej na odpovede. 

1. Aký je tvoj obľúbený a neobľúbený film? 
Maggie: Jak ja takéto otázky nenávidím.  Ono, v každom žánri mám nejaký iný obľúbený/neobľúbený film. Ale, tak keby to beriem, že nejako za poslednú dobu, tak som si zamilovala napr. The Imitation Game - to bol tak dokonalý film, a hral tam Benedict. Takže, perfektné. A neobľúbený? Hm...Twilight? Kedysi som to mala rada, ale teraz už menej a menej a radšej sa tomu vyhýbam. 
Barbora: To sa nedá proste napísať jedne obľúbený film :D :D je ich veľa a dosť z nich sú aj podľa kníh ...naposledy  čo som pozerala a sa mi páčil bol Jeden deň a nie že nepáčil úplne,ale nezaujal  ma Grandhotel Budapešť-
Viktória: Pfú! Takéto otázky sú zákerné! :D Ale ako obľúbené filmy zrejme považujem Da Vinciho kód, alebo Záchranári, Harry Potter, samozrejme Na Vine sú Hviezdy, The Theory of everything a ďalších nespočetne veľa filmov, ktoré sa mi viac ako páčili! A najneobľúbenejší? Och! Nepáčil sa mi Twilight (ako Maggie už spomínala), ďalej si ma ničím nezískala Upírska akadémia  a taktiež mnoho ďalších filmov.. Takže myslím že jednoznačné odpovede na túto otázku nenájdem.. :)


2. Film, ktorý ťa najviac dojal? 
Maggie: Ešte pred mesiacom-dvomi by som určite dávala Na vine sú hviezdy, ale teraz  - to bude určite Theory of Everything.Tu som začala revať na nejakej 30tej minúte a revala som snáď dokonca. Tak dokonalý film o tak úžasnom človekovi, o jeho sile nevzdávať sa...No, ak ste ho nevideli, tak šup šup, kuknúť. 
Barbora: No..mňa veľa filmov nedojme,ale musím povedať že napr. také Charlieho malé tajomstvá ma dojímali celý čas ... :)
Viktória: Je mi trápne opäť súhlasiť s Maggie, tak sa pokúsim tým dvom filmom vyhnúť, ale stále ich zarátajte k mojej odpovedi! :D V poslednej dobe ma rozplače pomaly každý film.. :D No Little miss sunshine ma dojal veľmi.. Je to aj posledný film, ktorý som pozerala, ale veľmi sa mi páčila myšlienka toho filmu.. :)

3. Film, v ktorom je tvoj obľúbený herec? 
Maggie: Obľúbených hercov mám strašne veľa, ako je napr. Benedict Cumberbatch alebo taký Alex Pettyfer a film s ním...no Beastly napr. 
Barbora: No..Alex Pettyfer napr. ? :D Jeho som  strašne milovala niekedy :D :3 Ale strašne rada si pozriem každý film Bena Barnesa,naposledy Siedmy syn :) 
Viktória: Theory of everything! Eddie Redmayn!! Och! :33

4. Film s najsexy hercom? 
Maggie: Hihihii. Všetci herci čo hrali v 'sérii' Step Up boli neskutočne sexy. A plus vedeli tancovať. Čo už si ma len vďaka tejto vlastnosti získali. A keby som mala vybrať jedného z nich, tak by to bol  Step Up: Revolution kde hrá Ryan Guzman. Ten film je pre mňa najlepší zo všetkých. 
Barbora: Ian Somerhalder :D Teda denníky,ale tie už sú dávno o ničom :/
Viktória:  


5. Film, ktorý si si pozrel na základe odporúčania? 
Maggie: Tak toho je veľa. Väčšinou dávam práve na tie odporúčania, že či sa to niekomu koho poznám páčilo, čo na to hovoril a podobne. A tak, napr. som si pozrela Maleficent,  a teda neľutujem. Dokým mi to nespomenula kamarátka, tak som to nemala ani v pláne pozerať, ale nakoniec neľutujem. Fakt sa mi to páčilo. 
Barbora: Väčšinou hľadám filmy sama,ale sesterka mi odporučila Into the wild..čo bol vážne silný a úžasný film :) Hlavne podla skutočnej udalosti...
Viktória: Hry o život som si pozrela na základe odporúčania, a hneď na druhý deň som čítala knihy.. :)

6. Najhorší horor? 
Maggie: Horory nepozerávam. Nebaví ma to a tak celkovo. Ale tak. Očista, ktorú sme pozerali v tábore, mi prišla v pohode a viacmenej ma to aj bavilo. Ale inak horory ani nevyhľadávam. (pochopila som, že najhorší - ktorý mne prišiel ako najstrašidelnejší) :D 
Barbora: Vôbec nepozerám horory,proste ma nebavia :D
Viktória: Mama.. Pozerala som ho cez prázdniny, a bolo to hrozne nudné! Aspoň mne sa to vôbec nepáčilo..

7. Najlepšia komédia? 
Maggie: Ráta sa Love, Rosie ako komédia? Lebo, fakt úžasný film a dosť som sa bavila a smiala sa v kine aj potom doma keď som to pozerala. Takže, hej, asi to bude podľa mňa najlepšia komédia. A hrá tam Sam Claflin. 
Barbora: 21,22 Jump street :D Ako je to strašná blbosť,ale dvaja šialený mladý policajti s toho jeden je Channing Tatum? :D Fakt odporúčam. 
Viktória: Uf! Napadá mi tu teraz veľa typických Českých filmov, ktoré stoja za pozretie! Ako napr. Ako vytrhnúť velerybe stoličku, Dedičstvo, Kameňák, S tebou ma baví svet.. Také tie filmy, ktoré nikdy neomrzia a vždy sa na nich schuti zasmejeme.. :)

8. Film natočený podľa knihy? 
Maggie: Tak s tými sa teraz akoby vrece roztrhlo. A keby mám niečo vybrať, tak...If I Stay sa mi strašne páčilo, a zamilovala som si ten film.Proste, vôbec neľutujem tie peniaze, čo som za ne dala do kina. Potom by som mohla spomenúť, hm, The Hunger Games všetky, ktoré ma vážne bavili a tiež neľutujem, že na ne chodím aj do kina. A už sa teším na posledný film. A mohla by som pokračovať. 
Barbora: Tých je strašne veľa,často si aj podľa toho vyberám filmy či sú podla knihy(ktorú najprv prečítam).Myslím že ich tu netreba vypisovať a všetci ich poznáme :)
Viktória: Mám taký pocit, že väčšina filmov, ktoré teraz vychádzajú sú natočené podľa kníh.. :D Čiže ich ani nebudem menovať, pretože ma čitatelia ich myslím veľmi dobré poznáme! :D

9. Najhoršie natočený film podľa knihy? 
Maggie: Upírska akadémia. Stopro. Kniha je skvelá, ale film pokašľali -vzhľadom na tú knihu. Ale, ak si odmyslím, že existuje k tomu vlastne kniha, podľa ktorej túto knihu spravili, tak to bola taký typická americká komédia, ktorá bola v pohode. 
Barbora: PERCY JACKSON !  Keby že neexistujú knihy tak dobre no...ale to čo spravili s filmami a hlavne 2-kou,to im nikdy neodpustím!
Viktória: 

10. Film, ktorý si naposledy videl? 
Maggie: Naposledy? V kine to bola už spomínaná Imitation Game a tak normálne, doma...Love ,Rosie. 
Barbora: Love Rosie v kine,a doma Jeden deň :)
Viktória:  V kine Love, Rosie a doma Little miss sunshine..


0 Komentáre