Bedtime Book Tag

Tu to vyzerá ako keby tu skapal pes.Ale chcem to zmeniť. A preto som sa rozhodla pridať tento zaujímavý tag, ktorý som našla u Adelle, ale vytvorila ho The Girl Who Read Too Much.Tak a  poďme sa rovno doňho pustiť. 
1. Kniha, ktorú si vydržala čítať celú noc 
Fuu. Hneď taká ťažká otázka. Sú to asi všetky knihy od Sarah J Maas - obe knihy ma dokážu do seba poriadne vtiahnuť a mám problém ich pustiť z rúk. Fúú, a naposledy teda okrem kníh od Sary to bolo práve Waking Olivia, ktorú som čítala cez noc keď som čakala do ráno na otvárací ceremoniál Olympíjskych hier. 


2.Kniha, po ktorej si sa bála ísť spať 
Ťažko povedať, lebo ja tieto hororové knihy ani tak veľmi nečítam...Ale keby mám nejakú vybrať, tak asi Miss Peregrine's Home for Peculiar Children, lebo aj atmosférou a aj tými fotografiami to bolo asi najbližšie k nejakej strašidelnej knihe.


3. Kniha, ktorá ťa uspala 
Okrem povinného čítania? Lebo to ma uspávalo pravidelne (Detvan od Sládkoviča, napr.), tak potom ma napadajú také ako Vodopád od Lauren Kate, alebo napr. Kyland od Mii Sheridan. Lebo obe knihy boli strašné a nedalo sa do nich ani poriadne začítať, a ani ma nebavili (a to aj Slza aj tie pred Kylandom boli skvelé a fakt sa mi páčili). 


4.Kniha, pri ktorej si sa tak veľmi tešila na vydanie, že si kvôli tomu nemohla spať 
Empire of Storms od Sarah J Maas. Alebo Broken Prince od Erin Watt. Broken Prince je pokračovanieTwisted Palace a teda po tom cliffhangery to bolo niečo neuveriteľné a fakt som sa nemohla dočkať. Alebo aj napr. Winter od Marissy Meyer. Tak dokonale premyslený príbeh, a všetky časti rovnako dobre napísané, až to je neuveriteľné. A už teraz sa neviem dočkať jej novinky Heartless. 


5. Kniha, v ktorej je tvoj vysnený priateľ 
Skoro v každej knihe sa dá nájsť úplne dokonalý chlap, s ktorým by som si dokázala predstaviť život. Ale ten najlepší bol asi Will Herondale, lebo proste je to Will Herondale! On je taký prototyp dokonalého chlapa. Vtipný, Herondale, a tak. Asi to netreba nejako viac vysvetlovať. 

6. Kniha, v ktorej by bolo pre teba žiť nočnou morou 
Povedzme si pravdu, keby sa ocitnem v nejakej dystiopie a ja mám zachrániť svet, tak asi zomriem ešte skôr než by sa to vôbec poriadne rozbehlo. Ale keby mám vybrať jednu knihu, tak An Ember in the Ashes. Lebo to bola poriadna jazda, tam sa stále niečo dialo a teda neviem si ani vybrať že na ktorej strane toho príbehu by som chcela žiť. Lebo obe by bolo dosť na prd a pre mňa nočnou morou.
potom asi

7. Kniha, ktorá ti pripomína čas na spanie 
Nepovedala by som asi že presne ten čas na spanie, ale taký Nočný Cirkus je ten typ knihy, kedy by som sa najradšej zakuckala pod paplón a nič neriešila a proste čítala. A ideálne by to bolo niekedy v noci, keď už je tma a zvyšok sveta spí. 

8. Kniha, ktorá skončila desivým cliff-hangerom 
Broken Prince od Erin Watt. Celkovo, aj jednotka mala strašný cliff-hanger, ale dvojka mala predsa len väčší. Najlepšie je, že už v pondelok vychádza pokračovanie, takže som to nejako-horko ťažko prežila. 

9. Kniha, o ktorej sa ti doslova snívalo 
Ja si svoje sny nepamätám, takže tu fakt nemám čo vybrať. 

10. Knižná príšera, ktorú nechceš nájsť pod svojou posteľou 
Nečítam knihy, kde sú príšery. Ale keď už, tak potom z Labyrint:Útek tie príšery čo sa nachádzali v tom labyrinte. Lebo tie keby som našla pod posteľou, asi by som hneď odpadla. 


Páčil sa Vám tag? Ak ste ho tiež vyplňvali(alebo ho chcete vyplniť) vkľude mi pošlite link, rada si prečítam aj vaše odpode :).

2 Komentáre

  1. Strachopud :D Na knihe Domov pre neobyčajné deti slečny Peregrinovej nie je nič strašidelné. Tie fotografie sú náhodou fantastické. Ak si chceš niečo prečítať, po čom nezaspíš, odporúčam výplatnú pásku :D :D Z toho raz vydáme knihu :D
    Jají (www.pavelekova.wordpress.com)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Výplatná páska, výpis z bankového účtu...no určite by sa dalo pokračovať :D

      Odstrániť