Month Review #4 [Marec]

A ďalší mesiac ubehol ako voda. Odkedy som začala robiť túto rubriku, uvedomujem si to čoraz viac, vzhľadom na to, ako často píšem tento typ článku. :D 

Tak ako som vo februári strašne veľa čítala, v marci akosi práve naopak. Bolo toho aj so školou celkovo veľa, a popravde, ani sa mi moc nechcelo - rozčítala som viacero kníh, ale vždy som ich odložila- že niekedy nabudúce, lebo ma nebavili. Takže, poďme si to zhrnúť. 

Knihy, ktoré som prečítala:
  1. Niečo viac [SK] 
  2. Dear Life [AJ]

A to je všetko. Až to vyzerá vtipne. Nevadí. 

Patrick Ness ~ Niečo viac 
Toto som dostala ako recenzný výtlačok. A prakticky som všetko zhrnula v recenzii, tak ak ste ju ešte nečítali, šup prečítať si ju. 
V krátkosti - je to taká úplne netypická kniha s netypickým hrdinom. Hlavný hrdina na začiatku knihy zomiera. A potom sa preberá. A vy netušíte čo sa deje a chcete vedieť o čo ide. 
Takisto, Patrick Ness je typický aj tým, že každá jeho kniha je úplne odišlá od predchádzajúcej. Tak ak sa Vám nebodaj nepáčilo My ostatní tu len tak žijeme, alebo dokonca Vám nesadlo aj Sedem minút po pol noci, rozhodne aspoň Niečo Viac dajte šancu, lebo nikdy neviete a možno Vám práve táto kniha sadne. :) 
Takisto som bola aj na besede s Patrickom Nessom, ale o tom trošku neskôr. 


Meghan Quinn ~ Dear Life 
Recenzia bude (snáď) 
A druhá kniha, ktorú som tento mesiac prečítala. Mala som ju už v pláne čítať dlho a minule som tak rozmýšľala, že do čoho sa pustím - lebo Caraval ma nebaví- a toto mi padlo do očí. Odniekaľ som si pamätala, že to odporúčala aj Colleen, tak som tomu dala šancu a musím povedať, bolo to úžasné. Nie taká typická NA. Ale viac už v samotnej recenzii. 



Čo sa ešte také udialo v marci? 

Navštívila som Cestovateľské kino - Severná Kórea a bolo to úplne najlepšie, z tých dokopy 3 na ktorých som doposiaľ bola. A stálo to za to. Plánujem venovať všeobecne jeden príspevok tomuto (Islan, Čína, Severná Kórea)...bol by o to záujem? Napíšte do komentáru. 

O pár dní na to som zasa išla na koncert Iné Kafé. Musím uznať, že my neskutočne odľahlo keď sa nepogovalo. Iné kafé boli absolútne úžasný a bolo super si zaspomínať aj na niektoré pesničky, na ktorých som vyrastala.

A potom konečne prišiel vytúžený štvrtok a beseda s Patrickom Nessom. Samotnú besedu som dosť ospevovala v samostatnom článku - TU! Na konci toho článku je menšie prekvapenie (začínajúce na s a končiace sa s ž... : s.ť.ž? :D ) 

A posledný marcový deň som zakončila s muzikálom West Side Story, s ktorým do Incheby prišliel vrámci celosvetového turné Brodway. A poviem vám, bolo to úplne úžasné. Až na takých pár detailov, ako napr. titulky, ktoré úplne pokazili. Ale to mne až tak nevadilo, s angličtinou som si vystačila a spevácke, tanečné a herecké vystúpenie hercov z Brodwaya bolo úplne skvelé. 


Čo sa týka filmov a seriálov. 
Naty (z Booklovers) ma úplne navnadila na The Originals a tak som začala to znova pozerať. Akurát som dopozerala prvú sériu a je to úplná pecka. 

A nesmiem zabudnúť na A Monster Calls. To bolo absolútne úžasné, a je veľká škoda, že to u nás nedávajú v kine. Well, ešteže existuje ten internet. Poviem Vám zatiaľ iba jedno - ak sa to chystáte pozerať, pripravte si servítky! Je to skoro tak isto dojímavé ako samotná kniha. 


No a to by bolo z môjho marca asi všetko. A aký ste mali marec vy? Napíšte mi do komentára. 

0 Komentáre