Záložky, záložky...všade samé záložky

Trošku netypický článok na blogu a určite aj prvý svojho druhu na tomto blogu. Totižto, záložky patria ku knihám a tak určite patria aj na tento blog. Hoci sa v grafike nevyznám, a nerada do nej piplem, keďže potom to nie je také dokonalé ako som si to predstavovala, nemôžem si vlastné záložky navrhovať, ako to robí Sima (Moon). A nie som ani tak zdatná v kreslení ako talentovaná Dany, ktorá si vlastné záložky kreslila. A tak mi neostáva nič iné, len si ich kupovať. A tak som sa rozhodla Vám niektoré moje ukázať, keďže okrem tých od Simi a Dany, mám aj nejaké tie magnetické a podpísané od autorov. 

Simine záložky sú taká srdcovka. Vzhľadom na to, že sa so Simou poznám, viem ako jej na záložkách záleží a ako sa snaží, aby boli dokonalé. A mne neostáva nič, iba ju obdivovať - keďže naozaj sú super. 
Sima sa sústreďuje najmä na tie najznámejšie knižné série/knihy, ako napr. Illuminae, Lunar Chronicles, Throne of Glass, ACOTAR, Harry Potter a mnoho ďalších. Ak sa Vám Simine záložky páčia, môžete si ich kúpiť na etsy. 
Simin blog   | Simin instagram  |
Simin e-shop   |  Simin instagram (e-shopu) 



Ďalšie záložky, ktoré mám od slovenskej blogerky, sú práve tie od Dany. Totižto, vždy som ich obdivovala, keď ich dávala na instagram, či už do príspevkov alebo na story, ako ich tvorila. A tak, minule, keď pridala, že sa potrebuje ešte nejakých zbaviť, neváhala som a samozrejme, že som jej napísala, že ich beriem.
Dany bola zlatá a hneď mi ich aj poslala a ja sa proste neviem vynadívať na ne.
Dany predávala záložky na instagrame, ale vzhľadom na to, že odchádza do Holandska na Erasmus (kde jej strašne držím palce, nech sa jej darí), tak neviem či bude robiť záložky v najbližšej dobe.
Danyn blog  |  Danyn instagram 
Obrázok 1  |  Obrázok 2


Ďalšie záložky, ktoré mi prišli len nedávno ale absolútne ich zbožňujem sú tie od Nerdygrldesigns. Sú magnetické a úplne také cute a zlaté, že z nich nemôžem. K nim som sa dostala tiež vďaka Sime, ktorá mi napísala o úžasnej zľave, ktorú práve Melisa z Nerdygrldesigns mala a ja som neváhala a záložky som si objednala.
Dokonca som neodolala a objednala som rovno dve "sady" magnetických záložiek. Jedna je jasné že musela byť Inner Circle z ACOMAF-u, keďže oni sú také najväčšie zlatíčka a zbožňujem ich.
A v ďalšej "sade" je Blue a jej Havraní chlapci z rovnomennej série. Obe mám vystavené na poličke pri knihách a nemôžem sa na ne prestať pozerať.
Nerdygrldesigns instagram  | Nerdygrldesigns eshop  


Nesmiem zabudnúť na záložky z Bookdepository, keďže čítam aj v angličtine a práve odtiaľ pochádza väčšina mojich kníh (no odtiaľ, alebo z betterworldbooks). A k Bookdepository neodmysliteľne patria práve aj ich originálne záložky, ktoré ja zbožňujem a zbieram - aspoň sa o to
snažím.
Keď som začala objednávať z bookdepository, bývali ešte také farebné záložky, kde teda konkrétne v tejto edícii ich bolo 20. Týchto mám 14 a zvyšných 6 zháňam - ak máte, a máte aj nejakú navyše a ste ochotný sa jej vzdať, budem nesmierne vďačná ak mi ich venujete - a jasné, poštovné Vám preplatím.
Chýbajú mi čísla: 1, 6,14,16,17 a 19.
Neskôr, keď sa rozmohli vymaľovávanky, zmenili sa aj záložky. Teraz konkrétne myslím, že beží už druhá edícia (ale vzhľadom na to, že som dlho neobjednávala, nie som si na 100% istá. Ale má mi prísť balíček v najbližších dňoch, takže na to asi prídem.
V prvej "sade" vymaľovávankových záložiek ich je 8, pričom ja vlastním iba 6 (chýbajú mi čísla 1 a 7).
No a teraz sa konečne dostávame k aktuálnej "sade" a tej, čo sa mi zároveň najviac aj páči doteraz.  V tejto "sade" ich je 10, pričom ja nejakým zázrakom vlastním 8 (pričom mi chýbajú čísla 7 a 8).

A ako správny knihomol, nesmú chýbať podpísané záložky. Väčšinu som sama písala autorom, ktorí boli takí zlatí a nejaké mi poslali, ale niektoré mám aj od kamarátiek a podobne. Každopádne, za každú jednu som veľmi vďačná...a o tie, ktoré mám navyše si niekedy na prelome septembra/októbra budete môcť zasúťažiť (a aj o dve podpísané knihy od zahraničnej autorky romantických kníh...)
No a popravde, toto sa mi fotiť celé nechcelo. Vlastním ich totižto neúrekom. A samozrejme, že mám niektoré, za ktoré som neskutočne vďačná a neskutočne rada, že som ich získala, a to sú:
Marrissa Meyer a záložka k Lunar Chronicles, Maggie Hall a záložka k Map of Fates, Petternelle van Arsdale a kreslená záložka k Netvor je zver a mnoho a mnoho ďalších...:)



A čo vy? Zbierate záložky? Odkladáte si ich? Používate pri čítaní normálne záložky alebo to čo je po ruke, ako napr. autobusový lístok? Máte nejaké záložky, na ktoré nedáte dopustiť? Z ktorých sa neskutočne tešíte? Napíšte mi do komentára :). 

10 Komentáre

  1. Aaaaaaw ďakujem!!!!! :* :* :* :*
    Tie záložky od Melisy ti závidím, už aj ja by som rada mala svojich Raven Boys :( Ale verím, že niekedy prídu. Ona má strašne krásne. Ja by som chcela niekedy aj tie záložky, ktoré kreslila silketara, aj tie sú pekné. :D

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Kedykoľvek :* Tvoje záložky sú fakt úžasné :*
      hej, ja som strašne rada, že došli a moje poličky sú o ne okrášlené D:

      Odstrániť
  2. Super článok, Simine záložky poznám a sú naozaj krásne, vidno, že si na nich dáva záležať :-) Ostatných nepoznám, ale záložky sú tiež krásne :-) Ja nie som na záložky až taká zaťažená, stačia mi hociaké, ktoré mi väčšinou prídu k nákupu v nejakom obchode. Mám pár s Knižnými hrdinami z Knižní Kukátko a tie sú naozaj pekné a veselé :-) A v poslednej dobe som si pre radosť začala vyrábať rohové z farebného papieru so zvieratkami a tak rôzne, nevyzerajú až tak super, keďže si ich robím sama, ale baví ma to :D

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. To ja ako záložku keď čítam knihu používam väčšinou nejakú z Bookdepository, najčastejšie nejakú, ktorú mám viackrát :D A neviem, ono to tak nejak išlo samo ale teraz ich mám naozaj veľa :D
      Z knižného kukátka mám tiež nejaké a tiež sú strašne super :)
      Foxy ti odporúčam, naozaj, jej záložky - keďže ich sama kreslí - sú naozaj super :D
      Sima je už akási známa firma u nás :D
      Videla som nejaké, tuším na fb si dávala a aj tie sú super :D len teda ja väčšinou na tej, ktorú používam mávam zachytené aj lepiace papieriky aby som ich mala po ruke - a tie tvoje by boli trošku nepraktické :D

      Odstrániť
    2. Hej ono sa to po čase nakopí, preto vždy, keď robím nejakú súťaž tak ich pribaľujem všetkým aby som sa zbavila tých čo mám veľakrát :D To je pravda, že tie moje rohové by sa na nalepovacie papieriky veľmi nehodili :D Ja ich zatiaľ nepoužívam (tie papieriky, nie záložky :D ) takže je to fajn, úryvky si väčšinou fotím do mobilu :D

      Odstrániť
    3. Tiež tak nejak :D V mobile som to skúšala aj ja, ale je to neprehladné :D takže papieriky vyhrali :D

      Odstrániť
  3. Ahojda,
    moc krásné záložky. :3
    Úžasné jsou ty od NerdyGrlDesigns a já si je zamilovala.
    Bohužel mám záložky asi tři a věčně knihu zakládám kapesníky. :D
    Lupínková dáma.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ahoj,
      Ďakujem :D
      Hej, NerdyGrl je úžasná a má fakt nádherné záložky :D
      :D to je veľká škodaa

      Odstrániť
  4. Aaaaaaaaach Ďakujeeem :)) ja som strašne rada, že sa moje záložky páčia ľuďom a že si si ich kúpila <3 och ale tie ostatné vyzerajú úplne nádherne. Inak mám tak trilión záložiek, zbieram všetko, čo sa dá, ale používam dookola stále len tie tri isté :D neviem ani prečo, všetky ostatne vyzerajú ako nové :D

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Nemááš za čo, ja ďakujem za záložky ♥.
      Aj ja ich mám milion a používam tie z GR ktoré mi došli viackrát :D A autobusové lístky.

      Odstrániť